Empresa espanyola especialitzada en el disseny, la producció i la comercialització d'articles de plà stic per a la llar, amb presència consolidada en el mercat nacional i en els mercats internacionals, desitja incorporar al seu Equip, un Gestor del Sistema de Qualitat.
A dia de la publicació del lloc més de 600 empleats que cobreixen, des de diferents departaments, totes les à rees de l' empresa; tenint concentrat en l'à rea de producció i logÃstica, el 85% de l'equip.
Sota la supervisió del Responsable de Qualitat i fent equip amb la resta de personal del departament i responsables d'equip de la resta de departaments de l'empresa, serà la seva missió la planificació i manteniment del Sistema de Gestió Integrat de Qualitat (SIG) segons els requisits de les normes ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001.Â
Funcions
- Creació, planificació i manteniment del Sistema Integrat de Gestió de Qualitat, amb orientació al client extern i intern:
- Manual de Gestió Integrada de Qualitat, PolÃtica Integrada i Codi Ètic.
- Estandardització de processos.
- Elaboració, aprovació, publicació, formació a personal i seguiment de procediments.
- Gestió de documentació: arxiu, control de versions, llistat de distribució, etc.
- Assegurar l'evolució en temps de les tasques segons la planificació establerta.
- Enfocar el seu treball segons el principi de millora contÃnua, potenciant la interacció entre equips i propiciant la recerca de solucions.
- Coneixement de normes i preparació de certificacions (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45011).
- Participar en l'atenció a auditories de clients juntament amb la responsable del departament.
- Desenvolupar proactivament propostes de valor, des de la qualitat, que millorin el posicionament competitiu de l'empresa.
- Auditories internes per a la verificació del compliment dels procediments aprovats.
- Suport al departament en altres tasques que se li requereixin.
- Formar l'organització de manera contÃnua en la cultura de la qualitat i la millora contÃnua cap a dins i cap a fora.
- Vigilà ncia tecnològica sobre les normatives de qualitat en el mercat nacional i mercats internacionals de l'empresa.
S'ofereix
- Negociable en funció de l'experiència i và lua del candidat
- Incorporació immediata
Requisits
Formació i experiència
- Nivell d'estudis mÃnim: Formació università ria. Es valorarà postgrau en Organització de processos
industrials.
- Es valorarà formació especÃfica en sistemes de gestió de qualitat ISO 9001: 2015.
- Es valorarà formació en ISO 14001 i ISO 45001.
- Experiència mÃnima d'1 any en lloc similar.
- Es valorarà experiència en departament de qualitat.
- Es valorarà experiència en empreses industrials.
Competències professionals
- Orientació a la millora contÃnua.
- Capacitat d'interacció amb equips multidisciplinaris i habilitat per facilitar la col·laboració entre ells.
- Alta capacitat de treball "amb ritme" i autonomia.
- Treball proactiu i amb iniciativa.
- Es desitja un perfil que contribueixi proactivament a l'estandardització de processos i difusió de coneixements. Proposi iniciatives en el marc de la millora contÃnua de l'organització.
- Ha de ser una persona autoexigent.
Competències personals
- Lideratge positiu que potencia el bon clima laboral
- Cura de les persones
- Optimisme
- Ètica personal i dels negocis
- Disciplina
- Honestedat
- Humilitat
- Empatia
- Assertivitat
- Capacitat d'iniciativa i proactivitat
- Capacitat de comunicació interna i externa, escolta i observació
- Capacitat de lectura, aprenentatge i adaptació a la cultura / valors de l'empresa i marca
- Capacitat d'adaptació al canvi permanent
Altres competències
- Natiu i/o nivell superior d'espanyol
- Nivell alt-mitjà d'anglès
- Usuari competent de sistemes d'informació, Office (Outlook, Excel i Access)., ERPs i CRMs
- Habituat a treballar en entorn digital i Internet