Empresa espanyola especialitzada en el disseny, la producció i la comercialització d'articles de plà stic i ambientadors per a la llar, amb presència consolidada en el mercat nacional i en els mercats internacionals, desitja incorporar al seu Equip el perfil International Area Sales Manager (perfil sènior), amb focus en la gestió integral de l'organització i el desenvolupament de negoci internacional, control de gestió i desenvolupament de clients i nous clients i mercats, tant des de seu de l' empresa, com en els mercats gestionats directament, com en els mercats amb xarxa comercial pròpia.
Funcions
Sota la supervisió del responsable de l'Àrea Internacional i del Director Comercial Mà rqueting i LogÃstica Externa de l'empresa les seves responsabilitats BackOffice i FrontOffice, online i offline són:
- Gestió i supervisió integral 360º comercial, mà rqueting, customer service, control de gestió i logÃstica dels clients director i indirectes (a través d'agents comercials), del mercat: normativa comercial, comandes, preus, condicions de lliurament i pagament, facturació, expedicions i cobraments
- Gestió i obertura de clients i mercats internacionals, amb objectius de vendes, investigació de mercats i posicionament de marca anuals
- Obtenir i canalitzar a l'empresa la informació rellevant sobre els mercats internacionals. Gestió i investigació de mercats: oferta (marques de la competència) i la demanda (necessitats de clients i tendències de mercat), canals de venda (multicanal), i nivells de preus.
- Gestió documental de les exportacions als diferents mercats en els quals opera l'empresa.
- Col·laborar en el disseny dels processos de planificació, organització i control de l'à rea internacional.
- Desplaçar-se proactivament, i amb disponibilitat plena, al mercat internacional per al degut coneixement i seguiment sobre el terreny d'oferta i demanda, clients, agents...
- Preparació, assistència i seguiment d'esdeveniments Internacionals online i offline
- Gestionar i reforçar l'orientació a incrementar el valor de la marca en el mercat global
- Gestionar i reforçar l'orientació al servei al client
- Gestionar i reforçar la coordinació interdepartamental.
S'ofereix
- Incorporació immediata
- Salari fix, negociable en funció de l'experiència i và lua de la candidatura
Requisits
Coneixements consolidats i experiència "sènior" de l'à rea comercial, customer service, control de gestió i logÃstica internacional. Imprescindible experiència en maneig d'INCOTERMS, nòlixs internacionals, documentació que completa els dossiers d'exportació (DUA, EUR1, T2L, REA, REX, etc)
- MÃnim de 5 anys d'experiència en llocs de gestió internacional integral d'equips, clients i mercats i el seu corresponent control de gestió econòmic financer.
- Es valorarà experiència especÃfica en equips de backoffice com a frontoffice comercial que donen suport a clients, equips comercials i xarxa d' agents en Equips comercials internacionals
- Sent un lloc que de gestió integral de clients en seu i en el mercat es requereix plena disponibilitat per viatjar internacionalment
- Capacitat per a la gestió econòmica-financera de comptes internacionals
- Capacitat per a la gestió online i offline de les seves responsabilitats
- Capacitat per a la gestió integral de la documentació necessà ria per a l ' exportació de mercaderies.
- Experiència en cross-cultural management